Ga direct naar: Algemene informatie Opkomstrooster Afmelden

Algemene informatie

De leden van 7 t/m 11 jaar worden Welpen genoemd en zijn onderverdeeld in de Rimba Welpen en de Wana Welpen.

Wij zijn de Wana Welpen en hebben opkomst op zaterdagochtend van 11:30u tot 13:30u. Wana is afkomstig uit het Indonesisch en betekent ‘bos’ of ‘woud’.

Scouting is een plek waar we samen heel veel activiteiten doen, spellen spelen en een hoop gezelligheid kennen. We doen onder andere een aantal bekende scouting activiteiten zoals pionieren, vuur maken en broodjes bakken. Met ook heel veel andere activiteiten; denk bijvoorbeeld aan creatieve opkomsten, of opkomsten waarbij we dingen doen die thuis niet mogelijk zijn.

In de zomer gaan we een klein weekje op zomerkamp. Dit kamp valt meestal in de eerste week van de zomervakantie.

Leiding team

Hoihoi!

Wij zijn de leiding van de Wana welpen. We zijn een jong team, maar juist daardoor barstensvol energie, inzet en creativiteit. Even een klein voorstelrondje, van links boven, naar rechts onder:

• Malchi
  • Chil
  • Rikki Tikki Tavi
  • Mang
  • Hathi (Teamleider en oudercontact)
  • Akela

Als we een keertje niet uitkomen met onze leiding, wisselen we leiding onderling uit (dus niet schrikken van een rode blouse; het is geen red flag, maar gewoon een bever leiding 😉

Voor alle vragen over de Wana Welpen, het programma en de opkomsten, zijn wij te bereiken via: wanawelpen@scouting-schonauwen.nl

Opkomstrooster

maart 2024

ma di wo do vr za zo

Afmelden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.