Het bestuur zorgt voor de interne en externe communicatie, administratie en financiën van Scouting Schonauwen.

Scouting Schonauwen kan niet zonder vrijwilligers. Ook niet in het bestuur van de groep.

Het bestuur is te bereiken via: secretaris@scouting-schonauwen.nl

Verenigingsbestuur

Nienke Verpalen-Posthumus

Voorzitter

Ik ben Nienke Posthumus, voorzitter van de vereniging. Ik ben sinds Scoutsleeftijd lid van scouting Schonauwen. Ik ben (bege)leiding en teamleider geweest bij de Welpen en bij de Explorers. Nu ben ik nog actief als lid bij de Rafikistam. Als voorzitter ben ik vooral het gezicht van onze Scoutingvereniging naar de rest van Houten, de gemeente en andere verenigingen. Binnen de vereniging ga ik over alles wat onze leden betreft en zorg ik er samen met de rest van het bestuur voor dat alles op de achtergrond loopt waardoor de speltakken goed opkomsten kunnen draaien.

Bart Bos

Secretaris

Ik ben Bart Bos en ik beleef sinds ik begonnen ben bij de Bevers plezier bij Scouting Schonauwen. Binnen het bestuur ben ik secretaris van de vereniging. Daarnaast ben ik ook actief als lid van de Rafikistam en als Beverleiding. Als secretaris van de vereniging ben ik het aanspreekpunt van de vereniging. Naast algemene zaken die de vereniging aangaan kan je bij mij terecht voor specifieke zaken zoals het versturen van mails en alles omtrent de groepsraad, de groepsmap in Nextcloud en het huishoudelijk reglement.

Kristel de Groot

Penningmeester

Ik ben Kristel en ik ben de penningmeester van de vereniging. Van jongs af aan ben ik opgegroeid met scouting, waarna het virus ook bij mij aansloeg. Ik ben begonnen als Welp en inmiddels lid van de Rafikistam. Na 10 jaar Beverleiding geweest te zijn, zocht ik een andere manier om iets voor de vereniging te doen en zo kwam het penningmeesterschap op mijn pad. Voor vragen rondom contributie of incasso's help ik je graag met het vinden van het antwoord.

Sandra Verhagen-Roefs

Groepsbegeleider

Mijn naam is Sandra Verhagen-Roefs en ik ben van jongs af aan lid van Scouting. Als jeugdlid bij scouting Veghel, daarna als landelijk vrijwilliger bij het team voeding&horeca en uiteindelijk als scoutsleiding bij scouting Schonauwen. Ik zit als groepsbegeleider in het bestuur en zorg er onder andere voor dat vacatures gevuld worden en de leidingteams goed draaien. Daarnaast ben ik activiteitencoördinator en het contactpersoon omtrent communicatie.

Stichtingsbestuur

Bram van 't Hoff

Voorzitter

Mijn naam is Bram van 't Hoff, geboren op 17-sept-1991 en woonachtig in Houten. Als onderdeel van het bestuur bekleed ik de functie van voorzitter van de stichting. Ik ben in deze rol bereikbaar voor specifieke communicatie over de bestemming van het gebouw en de omgeving. Daarnaast ben ik begeleiding en penningmeester van de Explorers en ben ik lid en penningmeester van de Rafikistam.

Antje Kuijper

Secretaris

Mijn naam is Antje Kuijper en ik ben sinds kort lid van Scouting Schonauwen. Naast mijn rol als secretaris van de stichting ben ik lid van de Boomstam. Ik ben contactpersoon voor de gemeente ten behoeve van huur & gebouw. Jullie kunnen mij bereiken voor vragen over en het melden van kapotte lampen, een niet werkende CV, lekkende kranen, het aanvragen van sleutels, etc. Daarnaast kunnen jullie aan mij doorgeven wanneer er tijdens een opkomst géén gebruik gemaakt wordt van het gebouw. Ook kunnen jullie bij mij terecht voor toegang tot Nextcloud.

Michiel Verpalen

Penningmeester

Ik ben Michiel Verpalen, lid van Scouting Schonauwen sinds m'n 16e en actief lid van het bestuur sinds 2016. Tussen 2016 en 2020 was ik penningmeester van de vereniging, en sinds 2020 fungeer ik als penningmeester van de stichting. Mocht je vragen hebben over begrotingen, voorzieningen, getallen en schema's, dan mag je me benaderen maar moet je waarschijnlijk bij de vereniging zijn. Mocht je (financiële) vragen hebben over tenten, piopalen of containers, dan ben ik je man.

Niels Hulsdouw

Materiaalmeester

Al 24 jaar lid van Scouting Schonauwen, en nu lid van de Rafikistam. Je kunt contact met mij opnemen voor alles te maken met materiaal.

Vergaderrooster

april 2024