Wachtlijst

Scouting Schonauwen heeft één centrale wachtlijst voor alle speltakken en leeftijden. Zo worden kinderen uitgenodigd voor de juiste speltak die bij hun leeftijd past.

Hier kun je je (kind) inschrijven op de wachtlijst. Voor Welpen en Scouts en kunnen wij helaas geen indicatie geven hoe lang men op de wachtlijst staat. Het is zelfs mogelijk dat voor sommige inschrijvers gedurende de bever- en welpen-leeftijd helemaal geen plaats vrij komt. Om geen valse verwachtingen te wekken bij de kinderen zien we bij de bevers en welpen dan ook af van kennismakingsdagen. Wij wijzen je erop dat scouting-groepen in de omgeving mogelijk wel op korte termijn plaats hebben. Je kunt andere groepen in de buurt vinden via de groepenzoeker van Scouting Nederland.

Toch nodigen we iedereen uit zich in te schrijven, welke kinderen worden uitgenodigd om lid te worden hangt o.a. af van:

• Moment van inschrijven
  • Leeftijd
  • Verhouding meisjes/jongens in de speltak
  • Broertjes/zusjes die al op scouting zitten
  • Doorstroming en uitstroming

Na uitnodiging mogen de kinderen drie keer kijken voordat ze besluiten op scouting te gaan.

De contributie is afhankelijk van hoe vaak de speltak opkomst heeft:

SpeltakContributie
Jeugdleden (wekelijkse opkomst)€ 153,50 per jaar
Stammen (eens per 2 weken opkomst)€ 106,00 per jaar
Boomstam (eens per 4 weken opkomst)€ 66,00 per jaar

Inschrijven kan via dit formulier.